Nieuwe functionaliteiten – april 2017
Het begin van het nieuwe jaar 2017 stond in het teken van veel mooie nieuwe functionaliteiten voor onze Humanwave gebruikers. In dit artikel worden deze functionaliteiten kort besproken. Voor meer verdieping klikt u op “Lees meer” bij de diverse onderwerpen.
Kostenverdeling gebaseerd op geplande en gewerkte uren
De kostenverdeling module hebben we verder uitgebreid. Het was al mogelijk om de kosten van de medewerkers te verdelen over verschillende afdelingen. Vanaf nu is het ook mogelijk om de kosten te verdelen op basis van geplande en gewerkte uren!
Lees meer
Declaraties bewerken en goedkeuren in één scherm
Vanaf nu hoeft u de declaratie niet eerst te bewaren en vervolgens opnieuw te openen om hem goed te kunnen keuren. Dit kunt u nu allemaal in één scherm doen, waardoor u de declaraties nog sneller af kunt handelen.
Lees meer
Nieuwe merge tags
Er zijn vijf nieuwe merge tags toegevoegd waarmee u de belangrijkste informatie van het bedrijf kunt koppelen aan de arbeidsovereenkomsten die u met uw medewerkers sluit.
-
Bedrijfsnaam in het contract: {{contract_bedrijf_naam}}
-
Adres van het bedrijf: {{contract_bedrijf_adres}}
-
Postcode van het bedrijf: {{contract_bedrijf_postcode}}
-
Plaats van het bedrijf: {{contract_bedrijf_plaats}}
-
Land van het bedrijf: {{contract_bedrijf_land}}
Lees meer
Nieuwe filters in rapportages
De rapporten ‘Verlofsaldi’ en ‘Personeel planning (Locatie)’ hebben nieuwe filter opties gekregen, waardoor er nog meer gespecificeerde informatie uit een rapport gehaald kan worden. Daarnaast is er een nieuw rapport gemaakt genaamd ‘Onkostendeclaratie controle lijst’ waarmee u de onkostendeclaraties per locatie voor een bepaalde periode kunt controleren.
Aanpassing algemene voorwaarden
Tot slot willen wij u laten weten dat onze algemene voorwaarden zijn aangepast.